ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΠΟΡΤΕΣ ΚΤΙΡΙΩΝ

 

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΡΟΛΑ

 

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΡΟΛΑ
 

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Τα βιομηχανικά ρολά μονού τοιχώματος κατασκευάζονται από γαλβανισμένη ατσαλολαμαρίνα πάχους 1.00mm ή 0.6mm για διπλό προφίλ μονωτικό τύπου σάντουιτς. Διατίθενται σε όλες τις αποχρώσεις ηλεκτροστατικής βαφής RAL, κατόπιν επιλογής σας, με εξαιρετική αντοχή στις εξωτερικές συνθήκες και άριστη διατήρηση του χρώματος.

Σε κάθε δεύτερη λωρίδα προφίλ έχει στα δύο άκρα ειδικές νάιλον θήκες (πώματα) οι οποίες εμποδίζουν τις πλάγιες μετατοπίσεις του προφίλ και λειτουργούν σαν ολισθητήρες μέσα στις πλευρικές οδηγητικές ράγες του ρολού. Με αυτόν τον τρόπο δεν απαιτείται γρασάρισμα των οδηγών. Οι οδηγοί είναι ειδικού σχήματος «Ω» διατομής, πάχους ατσαλολαμαρίνας 2mm, με ενσωματωμένα λάστιχα και βουρτσάκια, 2 τεμάχια στον κάθε οδηγό-κανάλι (σύνολο 4 στον αριθμό), για την μείωση των απωλειών από αέρα και θόρυβο. Το ρολό θα τυλίγεται σε TUBO άξονα ανάλογης διαμέτρου με φλάντζες, που συγκολλούνται μέσα στον άξονα για επιπλέον ενίσχυση.

 

Στο τελευταίο προφίλ μπαίνει ειδική γωνία, ανάλογα με το φάρδος του ρολού για επιπλέον ενίσχυση του ρολού. Τοποθετείται ειδικό προφίλ από μαλακό ελαστικό στο κάτω μέρος το οποίο εξισορροπεί τις τυχόν ανωμαλίες του εδάφους, και λειτουργεί σαν μαξιλάρι, το οποίο πιέζουμε με το βάρος του ρολού σχηματίζοντας φράγμα στεγανοποίησης.
 

Ο ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ είναι τριφασικός και αποτελείται από:

Μια ηλεκτρική μονάδα κινητήρα με μεγάλη ικανότητα
Μονάδα μείωσης από δύο πεδία επικυκλοειδούς ταχύτητας που περιλαμβάνουν το pinion (κορώνα), τη στεφάνη και την αλυσίδα μετάδοσης κίνησης.
Υψηλής ασφάλειας ηλεκτρομαγνητικό φρένο
Διακόπτη ρύθμισης ορίων (τερματικό), σταθερό και πολύ εύκολο στη ρύθμιση, τοποθετημένο σε κουτί με προστασία IP54.
Πλαϊνές βάσεις για το σύστημα ανύψωσης.
Στην άλλη πλευρά του άξονα αντίθετα από τη θέση του κινητήρα τοποθετείται ένα που προστατεύει από μεγαλύτερη ζημιά σε περίπτωση ενεργοποίησης του υπερταχυντή σύμφωνα με την ευρωπαϊκή οδηγία.

 

 

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Η λειτουργία του ρολού μπορεί να γίνει με 2 τρόπους:
Με μπουτόν ελεγχόμενης ανόδου και καθόδου δύο θέσεων (η μια για την άνοδο και η άλλη για την κάθοδο). Είναι 24V για λόγους ασφαλείας του προσωπικού και η λειτουργία του γίνεται εφόσον είναι πατημένος.
Με τηλεχειρισμό, όπου εξοπλίζεται απαραίτητα με φωτοκύτταρα ασφαλείας για αποφυγή ατυχήματος.

 

 

ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Σε περίπτωση διακοπής ρεύματος το ρολό λειτουργεί χειροκίνητα με μανιβέλα εσωτερικά του χώρου.

 

 

 

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΠΟΛΥΣΠΑΣΤΕΣ ΠΟΡΤΕΣ ΑΠΟ ΠΑΝΕΛ

 

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΠΟΛΥΣΠΑΣΤΕΣ ΠΟΡΤΕΣ ΑΠΟ ΠΑΝΕΛ
 

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Η βιομηχανική πολύσπαστη πόρτα οροφής αποτελείται από:
Πάνελ διπλού τοιχώματος από γαλβανισμένη ατσαλολαμαρίνα πάχους 0.5mm, ηλεκτροστατικά βαμμένης σε απόχρωση RAL με αντισκωριακή προστασία, με θερμομόνωση σκληρής πολυουρεθάνης 45kgr/m3 . Το συνολικό πάχος του πάνελ είναι 42mm. Οδηγούς και κάσα βαρέως τύπου από γαλβανιζέ λαμαρίνα πάχους 2mm. Ρυθμιζόμενους μεντεσέδες από γαλβανισμένο χάλυβα βαρέως τύπου πάχους 2.5mm που εγγυώνται αθόρυβη λειτουργία. Ρυθμιζόμενα ελατήρια στρέψης σε χαλύβδινο ενισχυμένο άξονα για την απόλυτη εξισορρόπηση της πόρτας.

 

ΘΕΡΜΟΜΟΝΩΣΗ – ΗΧΟΜΟΝΩΣΗ – ΣΤΕΓΑΝΟΠΟΙΗΣΗ
Απόλυτη στεγανοποίηση του χώρου με :

  • Λάστιχα στεγανοποίησης πλευρικά σε όλο το ύψος της πόρτας.
  • Λάστιχα ενδιάμεσα στις αρθρώσεις.
  • Λάστιχα διπλού κοίλου προφίλ με ειδικό θάλαμο στο κάτω μέρος της πόρτας.
  • Λάστιχο στο πάνω τελευταίο πάνελ που κλείνει με την μετώπη της κάσας.



ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Προστασία από παγίδευση των δακτύλων ενδιάμεσα των πάνελ εσωτερικά και εξωτερικά. Διπλό σύστημα ασφαλείας κατά της ανεξέλεγκτης λειτουργίας με πιστοποίηση CE. Δηλαδή : α) ασφαλιστικά συρματόσχοινου β)ασφαλιστικό άξονα.

 

 

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ – ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΙ
Δυνατότητα προσαρμογής παραθύρων διαφόρων μεγεθών από διπλή υάλωση με πολυκαρβονικό υλικό και περιμετρικό λάστιχο στεγανοποίησης.
Δυνατότητα κατασκευής ενσωματωμένης ή πλαϊνής ανοιγόμενης πόρτας διέλευσης πεζών. Περιλαμβάνει κλειδαριά, μύλο ασφαλείας και μηχανισμό αυτόματης επαναφοράς ώστε να μην μένει ανοικτή κατά τη διάρκεια λειτουργίας της πολύσπαστης πόρτας.

 

 

ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ
Ο χειρισμός της πόρτας γίνεται με μπουτόν ή τηλεχειρισμό. Ο κινητήρας είναι πλαϊνός τριφασικός μεγάλης ροπής με θερμική προστασία συνεχούς λειτουργίας.